Запоріжжя, вул.Волгоградська, 26а
info@outsistent.com.ua
ua

Бухгалтерія на аутсорсинг. Послуги:

Як ми працюємо по Бухгалтерії на аутсорс

01

Узгоджуємо пакет обслуговування під завдання вашого підприємства.

02

Підбираємо команду бухгалтерів і особистого менеджера, які будуть обслуговувати ваш бізнес.

03

Укладаємо договір і підписуємо документи про конфіденційність всієї отриманої інформації.

04

Переносимо базу даних компанії на наші сервери для швидкого доступу до потрібних показників і мінімізації вашої залученості в процес.

05

Щомісяця надаємо звіти про виконану роботу, при необхідності коригуємо пункти договору обслуговування.

Що ви отримуєте?

01
Професійне ведення бухгалтерії
Наші фахівці працюють з різними видами бізнесу вже понад 12 років.
02
Зниження фінансових ризиків
Ми не забудемо про обов'язкові звіти до податкової та пенсійного фонду, а значить штрафи вам не загрожують.
03
Свободу від паперової рутини
Сплачування податків і рахунків, завдання по кадрах, заповнення бланків тепер наша робота.
04
Матеріальний зиск
Утримувати в штаті бухгалтера, кадровика та аналітика набагато дорожче, ніж оплачувати аутсорс послуги.
05
Експертну підтримку
Ми завжди підкажемо правильні та легальні шляхи мінімізації податкового навантаження і допоможемо розібратися зі складними бухгалтерськими завданнями.

Ваші Гарантії

За вашим підприємством буде закріплено кілька фахівців компанії Аутсістент. Це означає, що всі роботи за договором будуть виконані нами в повному обсязі та в зазначены терміни, незалежно від зовнішніх обставин.
Якщо будь-які з послуг будуть надані неякісно та обернуться штрафами, ми самі їх оплатимо. Тому що несемо повну матеріальну відповідальність за свою роботу.
Простіше кажучи, вам нема за що переживати, якщо ви з нами. Розвивайте бізнес, а всі бухгалтерські звіти, кошториси та розрахунки ми візьмемо на себе.
Потрібно комплексне обслуговування? Давайте прорахуємо!

Чому бухгалтерське обслуговування на аутсорс вигідніше, ніж штатний фахівець?

Утримувати в штаті бухгалтера — це завжди додаткові витрати: обладнання робочого місця, канцтовари, офісне приладдя, зарплата, лікарняні, відпускні та додаткові податки. При цьому немає ніяких гарантій, що співробітник має потрібну кваліфікацію, і що він зможе покрити всі запити, пов’язані з діловодством і веденням кадрів на вашому підприємстві. А це вже ризики, які можуть обернутися штрафами або незапланованими витратами.

Команда бухгалтерів на аутсорс підбирається під ваші завдання. Враховується специфіка компанії, її потреби та масштабність. Фахівці, які будуть вести вашу бухгалтерію, мають досвід в даній галузі та знають як мінімізувати фінансові ризики. Оплачуєте ви при цьому тільки виконані послуги, а не просто час, проведений в офісі.